Kundesenter


RETUR OG REKLAMASJON


Rutiner for retur av varer

Reklamasjon
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi Anouska beskjed på webshop@anouska.no om at du vil påberope deg mangelen. Vi vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp.

 

Angrerett
I følge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøper mottok varen og 14 dager fremover. Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den.

 

Trygg handel
Forbrukerkjøp er blant annet regulert i forbrukerkjøpsloven, angrerettloven, markedsføringsloven, personalopplysningsloven, e-handelsloven og kredittkjøpsloven. Vennligst se linkene nedenfor for mer tips og råd:

www.forbrukerombudet.no
www.forbrukerportalen.no
www.lovdata.no
Forbrukerombudets Standard salgsbetingelser for forbrukerkjøp av varer over Internett

 

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.